HUOLTO

Jos koneesi tarvitsee korjausta, voit itse tilata noudon huoltoon netin kautta tai pyytää jälleenmyyjää tekemään sen puolestasi. Täytä koneestasi huoltotilauslomake.

Mikäli koneen huolto kuuluu takuun piirin, käytäthän sopimuskuljetusliikkeitämme.
DB Schenkerin osalta kuljetustilaus tulee tehdä sähköisesti – vaihtoehtoisesti voit vielä laitteen jälleenmyyjällemme tai korjauttaa sen lähimmässä valtuutetussa huolto-liikkeessämme. Tarkistathan etukäteen, että huoltoliikkeellä on valmius korjata laitteesi.

Ystävällisesti pyydämme käyttämään seuraavia kuljetusliikkeitä ja sopimusnumeroita, kun lähetät laitteesi takuuhuoltoon Vantaalle:

DB SCHENKERparcel 931037 (paketit)
DB SCHENKERsystem/direct 931037 (lavalla; yli 35 kg per kolli)
Posti vastauslähetys 602175 (paketit)
Lähetys on pakattava niin, että se on koneellisesti käsiteltävissä ja kestää kuljetuksen normaalit rasitukset.

Keskushuoltomme tiedustelut numeroon 010 229 5111, Osoite: Tooltechnic Oy, Huolto, Mäkituvantie 7, 01510 VANTAA

Lähetys on pakattava niin, että se on koneellisesti käsiteltävissä ja kestää kuljetuksen normaalit rasitukset. Liimaathan/teippaathan kollilapun tai rahtikirjakopion lähetyksen päälle. Kollilapussa/rahtikirjassa on viivakoodi, mikä nopeuttaa käsittelyä rahdinkuljettajalla. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta itse tulostaa kollilappua/rahtikirjaa, lisää "Ohjeet ajojärjestäjälle ja noutokuljettajalle" -kohtaan "Kuljettaja tulostaa kollilapun/rahtikirjan terminaalissa".

Tilaa nouto myschenker-palvelussa. Huom! Nouto- ja palautusosoitteen pitää olla yritysosoite, jossa henkilökunta on paikalla arkisin 8-16.

Tästä linkistä pääset tilaamaan kuljetuksen >>

*Huom. 6,2 Ah:n akun lähetyksessä tulee tilata Tooltechnic Oy:ltä (p. 010 229 5111) lähetykselle lainmukainen erikoislaatikko,
jossa on merkintä VAK-kuljetuksesta. Vioittunut akku tulee aina laittaa suljettuun muovipussiin ennen laittamista pahvilaatikkoon.